RETARGETING
Oglasi se prikazujejo le tistim FB uporabnikom, ki so že obiskali vašo spletno stran ali le eno od strani v sklopu vaše FB strani. Na spletno stran potrebno vstaviti delček HTML kode, ki zazna in beleži kdo je obiskal vašo spletno stran.
Obiskovalci se zbirajo na posebnem seznamu in kasneje, ko obiščejo Facebook ali druge aplikacije v Facebook omrežju, jim prikazujemo oglas, ki vsebuje marketinško sporočilo, namenjeno izključno njim.
LOOKALIKE AUDIENCE
Dosezite Facebook uporabnike, ki imajo podobne značilnosti kot obstoječi oboževalci vaše Facebook strani. Facebook bo med svojimi uporabniki poiskal tiste, ki delijo podobne demografske in interesne značilnosti, ter vaše oglase prikazal le njim.
UPORABNIKI IZ VAŠIH PODATKOVNIH BAZ
Ciljno javnost za vašo kampanjo bomo poiskali na podlagi podatkov iz vaše baze podatkov jim prikazali oglas, ki vsebuje marketinško sporočilo, namenjeno izključno njim. Facebook bo med svojimi uporabniki poiskal po naslovu e-pošte, telefonski številki in imenu-priimku. Tako lahko personalizirano komunicirate z uporabniki katerih podatke ste dobili preko nagradnih iger, sejmov, naročili na e-novice in podobno.