FACEBOOK OGLAŠEVANJE  POVPRAŠEVANJE / KONTAKT
 

FACEBOOK CUSTOM AUDIENCES - CILJANJE PO MERI

Facebook vam poleg pridobivanja novih strank in sledilcev z demografskim, geografskim in interesnim targetiranjem omogoča, da vzdržujete odnose in ostanete v stiku z obstoječimi kupci in komunicirate tudi s tistimi, ki so podobni vašim obstoječim kupcem.

Posebne oglase lahko prikažemo tistim ki so obiskali vašo spletno stran, imajo podobne značilnosti kot vaši obstoječi oboževalci ali na Facebooku poiščemo FB uporabnike iz vaših seznamov (naročniki na e-novice, seznam sodelujočih v nagradni igri in podobno).

Katere možnosti imam?

RETARGETING
Oglasi se prikazujejo le tistim FB uporabnikom, ki so  že obiskali vašo spletno stran ali le eno od strani v sklopu vaše FB strani. Na spletno stran potrebno vstaviti delček HTML kode, ki zazna in beleži kdo je obiskal vašo spletno stran.
Obiskovalci se zbirajo na posebnem seznamu in kasneje, ko obiščejo Facebook ali druge aplikacije v Facebook omrežju, jim prikazujemo oglas, ki vsebuje marketinško sporočilo, namenjeno izključno njim.

LOOKALIKE AUDIENCE
Dosezite Facebook uporabnike, ki imajo podobne značilnosti kot obstoječi oboževalci vaše Facebook strani. Facebook bo med svojimi uporabniki poiskal tiste, ki delijo podobne demografske in interesne značilnosti, ter vaše oglase prikazal le njim.

UPORABNIKI IZ VAŠIH PODATKOVNIH BAZ
Ciljno javnost za vašo kampanjo bomo poiskali na podlagi podatkov iz vaše baze podatkov  jim prikazali oglas, ki vsebuje marketinško sporočilo, namenjeno izključno njim. Facebook bo med svojimi uporabniki poiskal po naslovu e-pošte, telefonski številki in imenu-priimku. Tako lahko personalizirano komunicirate z uporabniki katerih podatke ste dobili preko nagradnih iger, sejmov, naročili na e-novice in podobno.

Prednosti uporabe Custom Audience

Uporaba je primerna za podjetja, ki želijo še bolj personalizirano komunicirati s ciljnim občinstvom na Facebooku, povečati nakupno aktivnost obiskovalcev, povečati število pridobljenih kontaktov ali promovirati zavedanje določene znamke.
Ciljanje z uporabo custom audience je lahko del vsake oglasne kampanje na Facebooku, saj učinkovito prispeva k povečanju ROI (povrnitev naložbe), ne glede na to, za katerega oglaševalca gre.

Kaj vključuje?

Vključitev Custom Audiences v vašo oglasno kampanjo je brezplačna, le v kolikor je to skladno s cilji vaše oglasen kampanje in  med Facebook uporabniki zberemo dovolj uporabnikov, ki ustrezajo vrsti ciljanja.

Želim vključiti ciljanje preko Custom Audiences. Kaj moram narediti?
 
Tovrstno ciljanje predlagamo odvisno od ciljev vaše oglasne kampanje in višine vaše investicije v oglaševanje. Zato vprašajte naše svetovalce, kaj bi bilo potrebno narediti, da tudi vam vzpostavimo kampanjo s ciljanjem po meri.

Za več vprašanj nas pokličite na 080 33 39, izpolnite obrazec na desni strani ali spodaj oziroma nas kontaktirajte preko kontaktnega obrazca.


ODDAJ NEOBVEZUJOČE POVPRAŠEVANJE!

Izpolnite spodnji obrazec in kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času.
Polja označena z zvezdico (*) so obvezna



Vašo zasebnost 100% spoštujemo!

Vaših podatkov ne bomo nikoli zlorabili ali posredovali tretjim osebam.


 

ŽELITE PRIVABITI VEČ POTENCIALNIH KUPCEV IZ FACEBOOKA NA VAŠE SPLETNO MESTO?
Zahtevajte brezplačno svetovanje Facebook strokovnjakov še danes!

Polja označena z zvezdico (*) so obvezna