Facebook oglaševanja se lahko lotite tudi samostojno, saj je na prvi pogled preprosto in poceni. Ali se tovrstno oglaševanje "poceni" splača v praksi?Prepustiti načrtovanje in vodenje oglaševanja specializirani agenciji ima svoje prednosti. S Facebook kampanjami se ukvarjamo vsak dan. Naši izkušeni strokovnjaki zelo dobro poznajo vsako podrobnost pri pripravi in načrtovanju oglasa, ki pripomore k boljšim rezultatom. Prepričani smo, da bomo v okviru oglaševalskega proračuna iztržili maksimum. Naši naročniki prihranijo čas in denar.
V primeru, da se oglaševanja na Facebooku lotevate samostojno, bodite pozorni na naslednje naloge:
- Ocenite spletno stran in Facebook stran.
- Vzpostavite kampanjo, merjenje, izberite prave cilje in definirajte ciljno skupino.
- Oblikujte oglase, ki bodo v skladu s cilji kampanje, ciljno javnostjo in pravili Facebooka in določite njihove umestitve.
- Analizirajte kdaj in pri kakšnem vložku (denarja) se vam bo investicija povrnila.
- Določite vrsto avkcije in ceno, po kateri boste plačevali oglaševanje.
- Dnevno spremljajte komentarje na oglase, pravočasno urejajte morebitne negativne komentarje, spremljajte rezultate in učinkovitost.
- Testirajte različne vsebine oglasov, cene in različno odzivnost vašega ciljnega občinstva. Najdite tisto razmerje v ceni na avkcijo, ki vam bo ob minimalnem vložku prineslo največ potencialnih kupcev in posledično dobička.
- Ponavljajte 6. in 7. korak! Kolikokrat bo potrebno, da pridete do želenih ciljev.
- Analizirajte poročila in se na podlagi rezultatov odločajte za nadaljevanje
- Vodite statistiko in evidenco računov.
Kot vidite, je oglaševanje zelo zajetno področje. Če želite privabljati kvalitetne kupce in pri tem plačati čim manj, je vodenje vaše kampanje enostavneje zaupati strokovnjakom.