• Družina storitev Spletnik
  • Blog
  • Pomoč
  • Spletnik račun
  • 080 33 39

Izdelava spletnih strani

Google oglaševanje

Spletne trgovine

E-mail marketing

Facebook strani

Optimizacija strani

Facebook za posel

FACEBOOK OGLAŠEVANJE

  POVPRAŠEVANJE / KONTAKTPOVPRAŠEVANJE / KONTAKT
 

Menu
  • External link opens in new tab or window
  • External link opens in new tab or window
  • Domov
  • Zakaj potrebujem vašo pomoč, če lahko svoje oglase na Facebooku urejam sam?

ZAKAJ POTREBUJEM VAŠO POMOČ, ČE LAHKO SVOJE OGLASE NA FACEBOOKU UREJAM SAM?


Facebook oglaševanja se lahko lotite tudi samostojno, saj je na prvi pogled preprosto in poceni. Ali se tovrstno oglaševanje "poceni" splača v praksi?

Prepustiti načrtovanje in vodenje oglaševanja specializirani agenciji ima svoje prednosti. S Facebook kampanjami se ukvarjamo vsak dan. Naši izkušeni strokovnjaki zelo dobro poznajo vsako podrobnost pri pripravi in načrtovanju oglasa, ki pripomore k boljšim rezultatom. Prepričani smo, da bomo v okviru oglaševalskega proračuna iztržili maksimum. Naši naročniki prihranijo čas in denar.  


V primeru, da se oglaševanja na Facebooku  lotevate samostojno, bodite pozorni na naslednje naloge:


  1. Ocenite spletno stran in Facebook stran.
  2. Vzpostavite kampanjo, merjenje, izberite prave cilje in definirajte ciljno skupino.
  3. Oblikujte oglase, ki bodo v skladu s cilji kampanje, ciljno javnostjo in pravili Facebooka in določite njihove umestitve.
  4. Analizirajte kdaj in pri kakšnem vložku (denarja) se vam bo investicija povrnila.
  5. Določite vrsto avkcije in ceno, po kateri boste plačevali oglaševanje.
  6. Dnevno spremljajte komentarje na oglase, pravočasno urejajte morebitne negativne komentarje, spremljajte rezultate in učinkovitost.
  7. Testirajte različne vsebine oglasov, cene in različno odzivnost vašega ciljnega občinstva. Najdite tisto razmerje v ceni na avkcijo, ki vam bo ob minimalnem vložku prineslo največ potencialnih kupcev in posledično dobička.
  8. Ponavljajte 6. in 7. korak! Kolikokrat bo potrebno, da pridete do želenih ciljev.
  9. Analizirajte poročila in se na podlagi rezultatov odločajte za nadaljevanje
  10. Vodite statistiko in evidenco računov.

 

Kot vidite, je oglaševanje zelo zajetno področje. Če želite privabljati kvalitetne kupce in pri tem plačati čim manj, je vodenje vaše kampanje enostavneje zaupati strokovnjakom.


ODDAJ NEOBVEZUJOČE POVPRAŠEVANJE!



Izpolnite spodnji obrazec in kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času.
Polja označena z zvezdico (*) so obvezna



Vašo zasebnost 100% spoštujemo!

Vaših podatkov ne bomo nikoli zlorabili ali posredovali tretjim osebam.


 

TUKAJ SEM PRVIČ


Ste novi pri Facebook oglaševanju?

154393
Invalid Form properties detected

ŽELITE PRIVABITI VEČ POTENCIALNIH KUPCEV IZ FACEBOOKA NA VAŠE SPLETNO MESTO?
Zahtevajte brezplačno svetovanje Facebook strokovnjakov še danes!

154393
Invalid Form properties detected

        


Splošne informacije

SPLOŠNE INFORMACIJE


  • Domov
  • Kako deluje?
  • Cenik in paketi oglaševanja
  • Povpraševanje
  • Zakaj izbrati PovečajObisk.si?

  • Zemljevid strani

Pomoč uporabnikom

POMOČ UPORABNIKOM


  • Prijava na E-novice
  • Ste novi pri Facebook oglaševanju?
  • Kontaktirajte nas!
  • Pogoji poslovanja

Ali ste vedeli

ALI STE VEDELI


  • Kako se naročim na PovečajObisk?
  • Zakaj bi naročil PovečajObisk, če lahko oglašujem sam?

Google partner

Izdelava spletnih strani Poganja Spletnik
Vse navedene cene ne vsebujejo DDV.

close lightbox